pinsam jag är!

igår drog jag till stöde med två bussen, drog till Tim. vilken jävla skön kille, ojojoj, det va länge sedan jag verkligen skrattade så där mycket! mått skit så jävla länge också åker man dit och glömmer alla pröblem... men sen kom tom, agnes och nån till och skulle hämta mig då, min tanke när dom kom va: "fuck, fuck, fuck, jag vill inte åka!", men jag gjorde det endå.
drog vidare till ånge, till hallin. hyffsat folk där också, trevlig som bara den va dom.
sen hade grannen fest, bara dörren bredvid då.. gick in dit och fråga vem som hade den festen och den visade sig vara en kille som jag träffade på sista april förra året, träffat honom en gång och det är då.
fyfan va kul det va att snacka med honom, han kände igen mig också.
ville ju verkligen inte alls tilll ånge igår, verkligen inte. hade fan ingen lust.
tänker aldrig gå på konsum igen eller på mankans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0