she will be loved.

Jag hatar inte dej.
jag är rädd för att jag sk börja gilla dej, tycka om dej för det borde jag verkligen inte.
förlåt *****, du frågade men jag kunde inte berätta. det som händer på ställerna stannar där.
jag har svikit två.. två stycken, jag kan inte sluta tänka på de. förlåt. jag kanske ska säga?
men jag vet att du redan fattat och lyssnade på dom andra som sa att vi ..
jag vet att du inte blir sur för det här men .. du vill ju bara veta.

det krävs så jävla mycket tills jag ångrar något. jag ångrar för det mesta aldrig nå för jag lär mig av sakerna osv.
nu dom närmasta dagarna finns det en sak på jorden jag ångra så in i helvete, jävla dum man är..
jag har gjorde mycket som jag kanske borde ångra men jag gör de inte. jag ångrar verkligen dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0