tell me the truth and not lies.

Känner att trotts att jag är förbannad så är jag på bra humör, skrattar och ha mig.
har vänner som vet hur man ska pigga upp en. Skulle jag träffa denna människa jag är arg
på så skulle jag nog få mig ett utbrott men det tar vi då i såna fall.
Sista dagen på praktiken va idag ja! blev bjuden på käk på bykrogen bara för de. drog dit med Glenn och Alexander. Mycket trevligt, åt dock inte så mycket. kan knappt käka nå ju.. alltså jag orkar inte. käka ingen mat sen i tisdags när jag klämde i mig lite tacos hos Agnes.. och dagen innan de käkade jag inte heller någon mat, inge fika heller. dricker ju bara en massa, klarar mig gott på de.
Insåg förut att jag har fan hela helgen och de planerat .. imorgon på morgonen ska jag med mamma på sjukhuset, sen stöde. lördag ska jag färga håret på Bianca och på kvällen blir det att jag ska vara barnvakt åt Milo i min ensamhet och på söndagen ska jag städa. Oherregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0