ingen ska behöva det.

är lite små förbannad nu. man låter inte en tjej tro att de kan bli nå, men när han kommer hem till en så håller han på med kompisen. tycker så jävla synd om dej gumman! om jag va du så skulle jag inte låta han vara kvar i huset med din kompis, skicka hem honom. han har ju en bit att gå om han ska gå hem, hemma om 5 dagar kanske.
vet inte vad jag ska göra. jag vet att du sitter där och gråter, dom vet att du gråter, men endå gör ingen nånting. dom kan väl åtminstonde sitta och krama om dej och säga nå saker så du kommer på andra tankar.
jag skulle ha följt med till dej, förlåt. blir galen, vill slå honom och krama ihjäl dej. du och jag mot världen gumman!



Kommentarer
Postat av: agnes nissilä

Åh älskling jag klickade in på bloggen din nu. Fan vad fin vän du är. Fan vad jävla bäst du är! Han var skitkass ju!!!! Love u <3

2012-03-21 @ 22:00:39
URL: http://kaaet.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0