min söndag:

va ju morsdag igår, firade mamma!
drog till Vilken (badplatsen) dät carro, markus och milo väntade med blommor och tårta till mamma.
blev lite vattenkrig och väldigt mycket spring i vattnet.
har ju varit så otroligt varmt i helgen så ojoj!
sen drog jag och mamma vidare till mormor för fira henne, stekte lite där i solen.
drog hem och tittade lite på reprisen ifrån kvällen är din, med min storebror, sen gick vi och skruvade
fast huven på bmw:n som patrik fixat i ordning, och städade lite i den.
gick in till ljunga med mami i den stekade värme.
drog  vidare till fränsta med mor och far, köpte glass och en red bull innan jag drog vidare med karlsson.
åkte och kikade på backetjärn lite, inte bada, bara kolla.
sen fick jag ett sms av min syster att vi skulle komma och spela kubb med dom + mamma och pappa,
så gjorde ju de, sen vid nio så fick jag skjuts hem.
kolla på nån film som gick på tv:n med min lillebror, sen gick jag och la mig.
NU har jag nog inte missat nå jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0