someday I will understand

fast ja va sjuk igår så va ja ute och spran.. va ju så fint väder och jag behövde tänka på annat än de som är runt om hela tiden. direkt ja kom hem så märkte ja att ja skulle fan inte ha sprungit, hosta hela tiden så jag inte fick nån luft. skitsamma, ja vet att de inte är bra att anstränga sig när man är så jävla förkyld men gjort är gjort.
grät mig till sömns igår kväll.
sjuk och så. så fort nånting händer eller att det blir kaos när jag är sjuk så bryter jag ihop.
inför skaffade mig en massa saker igår:
en vit kort tubtopp.
en vit spetsmagtröja typ.
en vit bh med trosor till.
ett nytt navelsmycke.
en chockrosa bikini.
ett par blå shorts osv.
I love my mum.

nån bild på vad ja fått få ni väl:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0