va ju till stan i fredags med älsklingen, mamma & pappa. jag kollade efter en ny ring som vart tvungen att va i äkta silver (annars blir dom så ful och så efter ett tag ju) eftersom mina andra är borta å så. stod och funderade länge på en som jag ville ha. det slutade med att så fort jag vände ryggen till så köpte hjärtat min den ringen till mig ♥ först vart jag lite irriterad för han inte lyssnade på att jag inte ville att han skulle köpa nån.. inte till mig ialla fall, men sen tyckte jag att det va hur snällt som helst av han, finaste ♥
nu är jag ny duschad och fixad inför dagens äventyr. klockan sex drar jag till alina men innan dess vettefan vad som sker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0