Min helg

fredagkväll så kom carlsson och hämtade mig, sen drog vi till min efterlängtade älskling.
grabbarna drack kaffe och så satt vi och pratade en massa.
Senare åkte carlsson men jag stannade kvar.
 
lördag: vaknade upp bredvid den bästa jag vet, äntligen så fick man vakna upp bredvid han igen! som jag hade längtat efter de hela veckan. vi myste till det med film, chips & dricka. sen så satt vi och prata en heldel med august och tom, och rätt som det va dök lukas upp också. dom drack dom.
ont i ryggen så in i helvete hade jag och i höger lungan, den trycker. ååh jag trodde jag skulle gråta för det gjorde så ont. sen kom carlsson, bianca, lina och lydia en sväng men åkte ungefär lika snabbt.
 
idag (söndag): vakna upp med ont i ryggen och lugnan idag också.. ganska vanligt för mig.
vaknade typ två timmar innan tim, låg bara och kollade på honom och funderade på hur man kan älska någon så mycket. pappa kom och hämtade mig typ halv två, vi låg och myste i sängen tills dess bara.
blev lite matlagning med pappa senare när vi kommit hem, vi kan det där med att laga mat vi!
 
saknar redan mitt hjärta. efter alla dessa månader vi har spenderat så mycket tid med tillsammans så känner jag att ingenting är omöjligt. dom saker som du säger får mig att inse att allt det här är seriöst, inget litet eller kortvarigt förhållande, och det är jag så himla glad för. jag har aldrig direkt varit en förhållande tjej, jag har alltid backat ur men inte nu, nu är allting annorlunda. varken du eller jag trodde att det skulle sluta så här bra mellan oss, vi skulle ju bara vara vänner men det blev så sjukt mycket mer än så. du är min bästavän, min underbara pojkvän & så himla betydelsefull för mig.
 
"- jag vet inte vad det är med mig, jag kan inte få nog av dej. jag älskar nog dej mest av allt & jag vet inte hur jag ska visa det"
du visar redan de! du får en att vela fälla en tår jämt när du säger en massa fina saker, allt du säger går rätt in i hjärtat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0