mitt älsklingshjärta!

igår kväll fick jag mig en redig överraskning kan jag säga!
älsklingen ringde ju, också prata vi sen sa han:
- gå inte och lägg dej än, jag ska slänga mig in i duschen så ringer jag om en timme.
jag - okej.
gick en halv timme sen ringde han igen.
- hur mycket vill du att jag ska vara där hos dej nu? fråga han.
- mycket! svara jag.
- så mycket att du skulle skrika om jag klev innan för dörren nu?

(jag som skulle lägga mig i ett bad just då han ringde igen.)
jag vart ju tvungen att gå och kolla när han sa så och gissa vad.. där stod han!
jag visste inte om jag skulle skrika, skratta eller gråta! fan va chockad man vart, inget man va beredd på.. här tror man att han är hemma i stöde och just har duschat men så står han här innan för dörrarna bara! mitt fina hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0