känslor

alltså herregud, jag måste bara skriva av mig lite grann!
fyfan va jag blir less på alla.
jag fattar inte. jag är gravid, ja! men vafan ska dom andra som inte har gjort nå bli drabbad? jag menar, so what om jag är gravid, det är ingen av ER som kommer bli påverkad av det?.
att folk tar ut min graviditet över andra är bara fullkomligt töntigt.
om ni har något att säga mig, om mig, om barnet eller nånting av det alls så säg det till mig och ta inte ut det på andra!
är så jävla less att höra att folk hakar på dom som inte alls egentligen har med saken att göra.
att höra att så många "nära" ar ett sånt jävla problem med det är chockerande.. ni säger fan inte ett ord till mig men till alla andra.
vågar ni inte säga det till mig? kan ni inte säga det? vart är problemet för er?
SÅ JÄVLA LESS PÅ ER ALLA JÄVLAR.
jag har dom jag behöver. jag behöver inte er, och ingen av er behöver räkna med att ni ska få träffa den lilla.sen.
ni tror jag inte vet nånting men jag vet nog er än ni tror.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men oj, gumman! Vad är det som händer? Varför skulle nån låta din graviditet gå ut över någon annan? Nää, lyssna inte på dom som gnäller. Det är inte alltid saker och ting är som det verkar. Då är det bäst att fråga så det inte blir några missförstånd.
Kramar!!<3

Svar: jag undrar det jag också. nämen precis.men jag vet ju vilka jag har och jag är så glad att jag har er som faktiskt bryr sig :)
kram<3
Emilie Hansdotter Strand

2012-10-15 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0