lika kul varje gång

igår när man vaknade upp så va det första man såg tim, och gissa vad.. jag trodde han skulle vara borta när jag vakna för kvällen innan så sa han att han inte kunde sova kvar för han skulle på skolan dagen efter och grejsa.
men som jag sa till han så skulle han somna, jag har alltid rätt! =)
fick ett glas vatten ut hällt i sängen och så, tack! så igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så hade jag väl glömt det så jag la mig i det kalla & fuktiga, guess what.. jag vart klarvaken efter det. less man blev sen att man inte har ett minne.
pontus kom ensväng igår, nu är vi vänner och förhoppningsvis så förblir vi det. vi måste ju försöka, ingen av oss mår ju bra av att bråka hela tiden men nu är det väl bättre. :)

 
vad händer i helgen då mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0