this is lovee

har vart på sjukhuset idag, typ hela dagen.
hade så jäkla ont i magen så vi ringde ner å då ville dom att jag skulle ner och kolla upp de. tydligen har jag streckt ena bandet som "håller i" livmodern. fick lära mig att livmodern hålls upp av två "band" och ena har jag sträckt, den på vänster sida så därför har jag ont. + att liggamentet (eller vad de heter) i magen också håller på att dra på sig så det gör ont. har mått illa också :/ men fick åka hem, men om jag spy nå så ska jag dit tillbaka direkt. men det va ju skönt att veta att det inte va nå farligt. hade älsklingen där hela tiden, han kom så fort han fick veta att jag åkt in, fast jag sa åt han att han inte behövde komma för att jag bara skulle ta nå prover men han skulle promt med.. underbar kille!

har färgat håret dessutom, mörkbrunt, love it!

imorgon så kommer min fina & saknade agnes hit! myyyyyyyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0